OTTO sprzedaje dział obsługi klienta do SNT

4 marca 2022

Blacktrace pomógł OTTO w sprzedaży holenderskiego działu obsługi klienta do SNT. Obie strony doszły do porozumienia w sprawie długoterminowej współpracy. Dzięki tej umowie ponad 100 pracowników callcenter rozpocznie pracę w SNT.

Spółka:

OTTO

Transakcja:

Sprzedaż przedsiębiorstwa

Sektor:

Sprzedaż detaliczna

Data:

20 stycznia 2011

Kraj:

Holandia

Działalność:

Obsługa klienta

OTTO jest zaraz po Amazonie, największą organizacją e-commerce i homeshopping na świecie. 52.500 pracowników firmy generuje obrót w wysokości 11,5 miliarda euro. To rodzinne przedsiębiorstwo działa na całym świecie pod różnymi markami. OTTO jako pierwsza firma wprowadziła w 1963 roku zamówienia telefoniczne, a w 1995 roku weszła na rynek online. Siedziba główna przedsiębiorstwa znajduje się w Hamburgu, w Niemczech. OTTO jest liderem na rynku w dziedzinie tekstyliów. Ponadto grupa Otto rozszerzyła swoją działalność o nieruchomości i usługi finansowe. SNT jest jednym z największych usługodawców w Holandii i Belgii w zakresie wielokanałowych kontaktów z klientami. Założona w 1985 roku firma jest również najstarszą organizacją contact center w kraju. Strategia OTTO zakłada większe skupienie się na działalności podstawowej. W związku z tym podjęto decyzję o sprzedaży działu obsługi klienta.

 

Wszystkie transakcje